Klacht: klacht levering

op 28 februari 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte,mevrouw,heer,

Ik heb online bestelling geplaatst bij IKEA. Ik kreeg eerst melding dat niet al mijn bestelling in 1 keer geleverd kon worden. We hebben vervolgens afspraak gemaakt dat ik een deel van mijn levering zelf ging ophalen bij IKEA Haarlem, omdat daar mijn spullen wel op voorraad was.
Ik heb zelf vervoer moeten regelen en mensen om het te transporteren. Ik krijg nu vanochtend een bericht dat mijn spullen wat ik kon ophalen bij IKEA Haarlem is geannuleerd.

Ik ben midden in verhuizing, maar kom nu in onzekerheid wanneer mijn bestelling kompleet geleverd kan worden.

Wanneer de tijd nadert dat ik mijn spullen krijg, krijg ik een telefoon of een mail dat de levering worden geannuleerd.

Indien mogelijk stel ik voor dat IKEA zorg draagt voor de montage van de bestelling. Ik kan de levering niet in plannen i.v.m continu wijzigingen van de levering.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Davut