Klacht: klacht Keyservice, slotenmaker-arno

op 30 juli 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Als vriendendienst paste ik tijdens de vakantie van een vriendin op haar huis en kat. Toen ik naar binnen wilde brak de sleutel van de berenklauw af. Via de website www.slotenmaker-arno.nl en het telefoonnummer 0900 0400 292 een slotenmaker gebeld.
Na een eerste evaluatie gaf de monteur aan het slot te gaan uitboren en dat dit 169 euro zou gaan kosten. Toen hij klaar was met zijn werk en de bon werd opgemaakt kwamen hier nog een heleboel extra kosten bij, waardoor het totaalbedrag op 525 euro uitkwam.
De specificatie:
Inzet deuropening: 169
voorrijkosten: 30
Tot zo ver prima! Daarna de extra kosten:
Zondagtoeslag: 169
Meerwerk: 2 keer 15 minuten: 50
Materiaalverbruik: 15.95
BTW: 91

Mij is niet verteld dat de prijs die de monteur noemde excl. de zondagtoeslag was, daarnaast begreep ik later dat de btw niet achteraf had mogen worden toegevoegd, maar dat dit al incl. had moeten zijn. Daarnaast heeft de monteur, behalve zijn boormachine, geen enkel ander materiaal hoeven te gebruiken, er zijn immers geen nieuwe sloten geplaatst o.i.d

De zon- en feestdagentoeslag, het materiaalverbruik en de btw die ik heb betaald worden teruggestort

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle_1988