Klacht: klacht kaartjes concert Rihanna 23/6/2013 Ziggo Dome

Ilse Keijenberg op 26 juni 2013 over 4alltickets.nl in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor het concert van Rihanna in het Ziggo Dom d.d. 23/6/2013 hebben wij 3 kaartjes van € 68 gekocht. Tot onze grote schrik hadden onze kaartjes betrekking op de meest linkse (buitenste) stoelen die er waren. De stoelen bevonden zit achter c.q. naast het podium, hierdoor hebben wij nagenoeg niet kunnen genieten van het concert. Er waren momenten dat we niet eens konden zien of Rihanna wel of niet op het podium stond.

4Alltickets reageert niet eens normaal op een klacht, zelfs een excuus is te veel.

Gewenste Oplossing:

een vergoeding in de kosten, aangezien deze kaartjes normaal tegen een veel lager tarief verkocht worden, dan wel een goede tegemoetkomen (sta/zitplek naar keuze) bij de aankoop van de volgende kaartjes van een concert.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar 4alltickets.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb 4alltickets.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door 4alltickets.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat 4alltickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4alltickets.nl

Heeft op 10 november 2017 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ilse, we sluiten jouw klacht op Klacht.nl omdat deze gedateerd is en hiermee komt te vervallen. Zeer waarschijnlijk is hier in het verleden contact over geweest met de vorige eigenaren. We sluiten hierbij dus jouw klacht op Klacht.nl omdat de ze gedateerd is en hier mee komt te vervallen.

Alle klachten die gemeld zijn door