Klacht: Klacht ivm AVG tune up

op 25 april 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,

Op 27/03/2016 hebben we een bestelling gedaan aan AVG Tune Up en betaalden € 15 voor het programma via Global Collect op nr. 49001385768571. Normaal zouden we na 10 dagen het produktnummer of licentie ontvangen.

Van AVG ontvingen we bericht dat ze nog steeds dat geld niet ontvangen hebben. Onze vraag is : waarom schirjft Global Collect dat geld niet over naar AVG. Het is op wel meteen van ONZE rekening gegaan.
Onze mededeling 486719609639 order 38-3927586.
Gelieve dit na te zien en ons die € 15 terug te storten. Aangezien Global Collect tot de (Fortis group) behoort kan dat geen probleem opleveren.

We zijn tevreden als we ons geld terug gestort krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 26 april 2016 om 10:02 geantwoord

26-Apr-2016 De heer Huyghe per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments, voorheen GlobalCollect BV, is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie via de link die wij vermeld hebben in de email, waar de bestelling is geplaatst.

Heeft op 28 april 2016 om 10:42 geantwoord

We zijn alleen tevreden als ons bedrag terug gestort wordt op onze rekening.
Wij hebben die link al meermaals aangeklikt en mails doorgestuurd zonder resultaat.
Men zit in een vicieuse cirkel , van de ene site naar de andere,enz!!!!!!!!!!!!
De ene zegt : het bedrag is doorgestort en de ander heeft het niet ontvangen.
Waar is dat bedrag dan naar toe?????????????????????????
Het heeft nu lang genoeg geduurd.

Bericht van GlobalCollect

1 jaar geleden - 28-Apr-2016 Geachte heer Huyghe, Wij hebben u een email gestuurd via cs@ingenico.com.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Jozef