Klacht: Klacht inzake bagageregeling

op 16 juli 2012 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Medewerker van CT heeft mij telefonisch uitdrukkelijk bevestigd dat mijn golftas gratis mee kon. Dit nadat ze het uitgezocht had bij de betreffende airline. Ze gaf aan dat de tas daar ook aangemeld was en daarvoor had ze zelfs ook de afmeting en gewicht van mijn tas nodig gehad. Ze wilde dit alleen niet per email bevestigen want dat mocht ze niet conform intern beleid maar het was geen probleem verzekerde ze. Op schiphol moest ik vervolgens USD.100 en voor terugreis nog eens USD.80, in totaal USD 180 betalen. Dit bewijs is op de bandopname na te luisteren maar die kan ik zelf niet opvragen!

Als het niet gratis kon had men dit moeten aangeven. Na hun onderzoek en bevestiging, mocht ik daar als klant op vertrouwen. Ik ben daarom van mening dat ze hun verantwoordelijkheid moeten nemen en volledig aansprakelijk zijn voor de schade vanwege grove onzorgvuldigheid. Maar ik ben bereid dit bedrag te middelen, dus USD.90,-

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 31 juli 2012 om 09:13 geantwoord

Wij hebben per e-mail contact opgenomen met de klant over de oplossing van deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MVerstegen