Klacht: Klacht ingediend op 29-11-2013 nog steeds geen reactie!!

op 30 januari 2014 over Ditzo in de categorie Verzekering

Een aantal weken geleden kreeg ik veel pijn aan mijn onderrug welke helaas aan bleef houden. Hierdoor ben ik eerst naar mijn huisarts toe geweest die mij doorverwees naar een fysiotherapeut.

Ik heb eerst contact opgenomen met Ditzo om te vragen of 1. dit werd vergoed en 2. of ik vrije keuze had. De desbetreffende adviseur legde overigens erg vriendelijk uit dat dit geen probleem was ook al had ik een basisverzekering want dit zou tot maximaal 9 consults per jaar vergoed worden. Ik heb inmiddels 4 consults gehad en ontving tot mijn verbazing een factuur, direct contact opgenomen met Ditzo en hier bleek dat ik dit allemaal zelf diende te voldoen. Ik ben hier zeer ontevreden mee en heb dit ook uitgelegd aan de adviseur die hier uiteraard zelf ook niets aan kon doen maar mijn ontevredenheid wel begreep en mij adviseerde een klacht in te dienen.

Ik heb in mijn telefoongeschiedenis gekeken maar ik de datum en tijdstip van dit gesprek niet meer terug halen, ook heb ik geen naam van de adviseur. Ik zal op de specificatie van mijn factuur de datum en tijdstip achterhalen en de gesprekken worden bij Ditzo zoals in het begin-menu aangegeven allemaal opgenomen daarom vertrouw ik hierbij op een passende oplossing.

Ik kan het mij financieel niet veroorloven om voor deze kosten op te draaien, ook is er een toezegging gedaan en als deze niet was gedaan dan had ik afgezien van de behandeling om bovenstaande reden.

Dat DITZO de gemaakte kosten vergoed vanwege telefonische toezegging door medewerker klantenservice.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Ditzo een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ireen.Schouten