Klacht: Klacht het niet nakomen van de gemaakte afspraken en geen service

op 19 april 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Beste,

Hierbij dien ik een klacht in tegen Haco Wonen te Vlaardingen.

Heb daar ruim € 5000,- euro besteed en de meubels laten bezorgen. Nadat de meubels in elkaar waren gezet door Haco, is er een kleding kast 4 weken later kapot gegaan (de schuifdeur) Hier zijn foto’s van gemaakt en opgestuurd naar Haco Vlaardingen, in een reactie kreeg ik te horen dat het snel verholpen zou worden en tot op heden is er nog niets opgelost. Ik zit nu nog met een kapotte kleding kast en kan hier geen gebruik van maken.

Meerdere mails met een verzoek om met spoed met een oplossing te komen hebben niet mogen baten.

Groet,
Larissa van Nieuwkerk

Een goed werkende kast + het uitzoeken van een artikel naar keuze tot een bedrag van €500,-

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 03 mei 2016 om 07:47 geantwoord

Beste mevr. van Nieuwkerk,
Onze excuses voor het lange wachten. We hebben inmiddels de juiste panelen van de schuifdeurkast binnen gekregen en deze hebben wij op 26 april bij u vervangen. Wij hopen dat u tevreden bent over uw aankoop en dat het uiteindelijk de moeite waard was om iets langer te wachten.
Nogmaals onze excuses en veel plezier van uw aankoop.

Heeft op 03 mei 2016 om 10:24 geantwoord

Meerdere mails en meerdere beloftes zijn er gedaan door Haco, mails na te lezen in mijn mailbox. Er is geen 1 belofte nagekomen en nadat ik deze klacht heb ingediend, stond Haco binnen 1 week op de stoep om de kast te maken.

Met alleen excuus, na zoveel maanden wachten en dat ik steeds zelf contant op moest nemen via de mail want anders niets hoorde. Nee met alleen excuus ga ik niet akkoord.

Alle klachten die gemeld zijn door larissa441