Klacht: klacht heenreis amsterdam schiphol/ turkye bodrum / aqua fantasy.

op 05 juli 2012 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

hallo ik heb een klacht betreft de reistijd op de heenweg. we hebben een reis geboekt voor 9 dagen in aqua fantasy.
boekingsnummer 2690202843 25 juni t/m 3 juli 2012

We hadden geboekt en toen zou de vertrektijd 5,10 zijn. en we zouden om 10,05 aankomen op het vliegveld.
Eenmaal de reis papieren binnen gekregen via de mail staat er op dat we om 16.00 gingen vertrekken.

Komen we op de dag van vertrek 3 uur van te voren aan op schiphol. is het bijna tijd om in te stappen. horen we dat het vliegtuig een mankement heeft. waardoor we 2 uur vertraging hebben.

We werden van gate naar gate gestuurd echt rommelig. Ook was ons niet bekend dat we een tussen stop gingen maken op Antalya.

Dus we waren erg laat pas op de plek van bestemming. we waren er pas om 03.30. we hebben er gewoon 12 uur over gedaan over een vliegreis van eigenlijk 4 uur en een busreis van 2 uur. Dit vind ik niet netjes. en vind dat we hier een vergoeding voor moeten krijgen. de eerste dag waren we gewoon al kwijt. en hebben er helemaal niets aan gehad.

eenmaal in het vliegtuig hebben we stoelen gereserveerd 37 A en 37 B konden we niet op die stoelen zitten ze waren al vergeven. deze kosten willen we graag terug krijgen. a 10 Euro met zijn 2.
het busje dat ons bracht naar de plek van bestemming zou er 3,5 uur over moeten doen maar hij heeft gereden als een gek. we waren er in 1,5 uur waardoor er weet ik veel wat zou kunnen gebreuren.

Op de dag van vertrek vertrokken we ook vroeg waardoor we maar 7 dagen aanwezig waren op het park.

we willen graag een reiskosten vergoeding voor de eerste dag. waar we niets aan hadden.

vergoeding stoelreservering: andere stoelen toegewezen in het vliegutuig.
deze kosten willen we graag terug krijgen. a 10 Euro met zijn 2.

En een gevaren vergoeding voor de heenreis naar aqua fantasy met het busje. (dit was echt niet normaal we scheten 7 kleuren strond wat van gezegt maar hij bleef maar hard doorreiden. geen leuke begin van de vakantie. was ook bang meteen voor de terugweg. maar gelukkig is dat wel goed gegaan.)

dit bedrag kunnen jullie overmaken op ing 8400452

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arkefly in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arkefly een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arkefly

Heeft op 22 november 2012 om 11:13 geantwoord

Wij hebben op 23 juli een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door marcella borghoff