Klacht: klacht hd 7830

op 18 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Wij hebben de Senseo HD 7830 een poosje naar volle tevredenheid van mijn man in gebruik. (Ik drink geen koffie!)
Hij houdt van sterke koffie, dus ideaal met deze 3 standen.
Wij hebben de Senseo altijd netjes ontkalk en schoongehouden.
Helaas is de watertank nu niet goed meer. De senseo geeft kraantje aan, dus bijvullen. Maar de watertank is genoeg gevuld met water.
Ik zie dat het kleine zwarte dingetje in de tank naar beneden blijft staan, terwijl dit met het vullen van het water mee naar boven moet gaan, dit isvolgens mij de sensor die aan de senseo doorgeeft dat er genoeg water in zit.
Als ik met een lange steel-lepel het zwarte dingetje handmatig voorzichtig omhoogtrek dan verdwijnt het kraantje en doet de senseo het weer.

Ik heb al geprobeerd om de watertank te ontkalken met citroen, met azijn,met senseo ontkalker. Maar het dingetje blijft naar beneden. Als je hem leeg op en neer schud dan beweegt ie wel, maar hij zit dus te vast om zelf met het water mee onhoog te gaan.

Maar een nieuwe watertank kost 26 euro voor dit merk!!! Ik vind dat zo´n dingetje gewoon niet kapot hoort te gaan bij goed onderhoudt!! Wij hebben lang gespaard voor deze senseo, en nu al zo snel kapot!!

Wat kunnen we nog meer doen om dit probleem te verhelpen?

En wat kan Philips doen? Komen wij in aanmerking voor een nieuwe watertank, of kan het gemaakt worden?

Alvast bedankt,

vriendelijke groeten,

eventueel nieuwe watertank

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 18 juli 2012 om 11:58 geantwoord

Philips heeft contact opgenomen met de klant en zijn samen tot een passende oplossing gekomen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door san1943