Klacht: Klacht gewonnen veiling

op 25 maart 2013 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Vorig jaar maart heb ik een veiling gewonnen op vakantieveilingen.nl. Een paar dagen later is het geld(19 nog wat) afgeschreven van mn rekening, ik was niet in de mogelijkheid om geld over te maken. Ik heb toen nooit de bon gekregen, wel een paar keer achter aan gemaild maar op een gegeven moment was ik er ook klaar mee. Ik dacht wat is 19 euro nou, laat maar zitten. Wilde ik een paar weken geleden weer eens kijken of er iets leuks was om op te bieden, krijg ik een bericht dat ik nog een openstaande factuur heb! Verontwaardigd een mail gestuurd, krijg ik een paar dagen later een mail van intrum justitia, of ik het bedrag plus 60 euro ff wilde overmaken. Inmiddels contact gehad met intrum justitia, een mail en een schermafbeelding van mn afschrift erbij, en er werd me gezegd dat het in orde was bij hun. Netjes, maar inmiddels wel aan mn 4e mail naar vakantieveilingen.nl. Daar heb ik nog steeds geen bericht van, ik krijg het gevoel alsof ik niet serieus wordt genomen!

Mijn gewonnen veiling én compensatie voor een jaar lang niet mee kunnen bieden en onbeschoft lange afhandeling.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste meneer,Vriendelijk dank voor uw bericht. We zien in ons systeem dat er helaas 1 cent te weinig is afgeschreven van uw rekening waardoor de veiling nooit als zijnde betaald te boek is komen te staan. Hierdoor heeft u ook nooit de cheque ontvangen en bent u vervolgens ook nog eens aangemaand door het incassobureau. Onze welgemeende excuses hiervoor. We hebben inmiddels de veiling voor u geannuleerd. Het door u betaalde bedrag zal binnen enkele werkdagen aan u geretourneerd worden. Daarnaast hebben wij het incassobureau opdracht gegeven om het dossier zo spoedig mogelijk te sluiten. Onze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet, Monique – Vakantieveilingen.nl

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 27 maart 2013 om 11:09 geantwoord

We hebben inmiddels de veiling geannuleerd. Het betaalde bedrag zal binnen enkele werkdagen geretourneerd worden. Daarnaast hebben wij het incassobureau opdracht gegeven om het dossier zo spoedig mogelijk te sluiten.

Reactie van de melder van de klacht jeroentichelaar

7 jaren geleden - Beste Monique,ik sta hier een beetje verbaasd van. Ten eerste omdat het een afschrift was van jullie kant, raar dat het dan niet goed gaat. Maar bovenal omdat hier binnen een dag gereageerd wordt. Waarom wordt er op de mailtjes die ik afgelopen jaar heb gestuurd niet of nauwelijks gereageerd en is het hier binnen een dag opgelost? Rare gang van zaken. Maar evengoed dank voor de afhandeling.Gr. Jeroen.

Reactie van de melder van de klacht jeroentichelaar

7 jaren geleden - Beste Monique,naar mijn weten is het nog niet opgelost. Ik heb inmiddels het bedrag teruggestort gekregen, maar ik krijg net weer een mailtje van het incassobureau. Ik zou het op prijs stellen als het incassobureau ook zsm op de hoogte wordt gesteld.Gr. Jeroen.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

7 jaren geleden - Beste Jeroen,Vriendelijk dank voor uw bericht. We zien in het systeem bij het incassobureau dat het dossier door ons al is ingetrokken. Dit moet echter door het incassobureau nog worden verwerkt. De mail kunt u dan ook als niet verzonden beschouwen. Wij verzoeken u vriendelijk om nog even geduldig te zijn. Onze excuses voor het ongemak. We wensen u alvast een heel fijn weekend!Met vriendelijke groet, Shakira – Vakantieveilingen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jeroentichelaar