Klacht: klacht financiering santander

op 24 september 2017 over Santander in de categorie Leningen

Ik ben in korte tijd 2 x verhuisd waardoor ik 2 een nieuw huis heb moeten inrichten en bekleden waardoor ik vervolgens een krap budget overhield om een tv in nieuwstaat aan te kunnen schaffen. Daarom ben ik bij de mediamarkt geweest om een tv in termijnen te betalen. Ik heb enkel mijn zorgkosten en mijn huur die ik betaal wat neerkomt op 460 euro in totaal. Ik heb een maandelijks inkomen van 1700 euro. Ondanks mijn nakomende criteria ben ik voor de aanvraag afgewezen en heeft de medewerkster van mediamarkt mij de reden niet kunnen geven. Ik heb geen registratie bij BKR, hiervoor heb ik de check gedaan en ik heb nergens krediet van lopen om niet in aanmerking te kunnen komen.

Ik vind het erg naar dat er zonder gegronde reden een grote kruis door mijn applicatie werd gedaan.

Ik vind het erg vervelend en zwaar dat zon instantie die zo zorgvuldig zijn klanten wil selecteren niet eerlijk genoeg is met de voorwaarden en de selectie!! Dit heeft ook emorme frustratie bij me opgewekt!!

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Santander in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Inss