Klacht: Klacht filiaalmanager assistent Leeuwarden

op 15 oktober 2016 over De Tuinen in de categorie Drogisterijen

Normaal ben ik altijd heel tevreden over het personeel bij Holland & Barrett (voorheen de Tuinen) maar vanmiddag om 13.15 uur ben ik op een hele nare manier behandeld door de filiaalmanager assistent bij Holland & Barrett in Leeuwarden. Een vriendelijke medewerkster had per abuis op de kassa aangeslagen dat ik contant ging betalen, dit kan uiteraard gebeuren. Ze had een kortingsbon die ik had meegenomen verrekend. Ze zei zelf dat ze per abuis had aangeslagen dat ik contant ging betalen waarop ze vroeg of ik liever met de pinpas ging betalen. Ik zei dat ik inderdaad graag wilde pinnen. Ze haalde de filiaalmanager assistent erbij omdat het niet lukte om mij te laten pinnen. De assistent filiaalmanager zei heel kortaf dat de kortingsbon niet meer verrekend kon worden en ik zou een tegoedbon meekrijgen die ik kon gebruiken bij een volgende aankoop. Ik zei dat ik dat niet wilde en dat ik de kortingsbon nu wilde gebruiken (het was ten slotte een foutje van de medewerkster) waarop de filiaal assistente chagerijnig met een diepe zucht tegen mij zei: je bent ook wel heel moeilijk. Eerst wil je niet contant betalen en nu wil je de bon per direct gebruiken. Ik was verbaasd dat ze dit tegen mij zei als vaste klant omdat ik niet heb gezegd dat ik contant wilde betalen want ik pin altijd en ik heb gewoon recht om de kortingsbon nu te gebruiken en niet pas bij een nieuwe aankoop omdat de medewerkster per abuis een foutje heeft gemaakt. Ik zei tegen de filiaalmanager assistent een excuus is wel op zijn plaats waarop ze met een heel boos gezicht \\\\\\\\\\\\\\\”excuus\\\\\\\\\\\\\\\” zei. Dit was totaal niet gemeend. Ik zei dat ik al een tijdje stond te wachten waarop ze heel denigrerend en op een kinderachtige manier reageerde, ach nee toch? sta je echt zo lang te wachten??? dat zou wel wat meevallen… Ik wilde haar nog vragen naar haar naam maar ze liep heel snel met een rood hoofd naar het personeelshokje. De jongere personeelsmedewerkster die het foutje had gemaakt was overigens wel heel vriendelijk, zoals ik ook gewend ben bij Holland & Barrett. maar deze filiaalmanager assistent had overduidelijk haar dag niet en dat mag niet gebeuren tegenover een klant.

Dat de filiaalmanager assistent op haar onfatsoenlijke en klantonvriendelijke gedrag wordt aangesproken en ze mij een oprechte excuus aanbiedt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Tuinen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniemeklant