Klacht: Klacht eerder hier gemeld maar nog steeds niet opgelost

op 04 februari 2014 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

beetje jammer dat tickets4u aangeeft dat de klacht is opgelost! dit is nog steeds niet het geval! ik vraag u nogmaals mijn geld terug te betalen.

10 Juli kaarten besteld voor Hazes de Musical en betaald (146 euro). Binnen het uur zijn deze kaarten geannuleerd door Ticketes4u omdat deze niet leverbaar zouden zijn. Er zijn geen kaarten aangebonden voor een andere voorstelling. Als ik mijn geld terug wilde hebben moest ik maar langs komen in Zaandam en laten zien dat ik ballen had. Op de mail en sms wordt niet gereageerd en het geld is nog steeds niet terug betaald. Ook een klacht ingediend bij de EUSTA maar reageert ook niet.
Gewenste oplossing

Mijn geld terug
Oplossing van het bedrijf

Geachte heer Dikken,

Excuses voor de wat verlate reactie. Dit omdat wij precies wilde uitzoeken wat er was voorgevallen.

U had inderdaad kaarten besteld voor Hazes de Musical. Omdat wij de kaarten niet konden leveren hebben wij uw een email gestuurd. Zie onderstaand:

(Geachte heer Dikken,

De kaarten die u besteld heeft via onze website zitten helaas niet meer in ons assortiment.
Wij zullen uw bestelling dan ook annuleren.
Mocht het zo zijn dat u al geld heeft overgemaakt naar ons, zullen wij dit zo spoedig mogelijk weer terugboeken.

Bestelling: ——————————————————————————
donderdag 11 juli 2013 | 20:00 – Hij Gelooft in Mij – Andre Hazes Musical – DeLaMar Theater, Amsterdam
Zaal

Totaal: 146,00 euro

Reeds betaald: 146,00 euro
Openstaand bedrag: 0,00 euro
——————————————————————————————

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes, Saskia)

Hierin staat heel duidelijk dat u uw geld retour ontvangt. Maar wat u toen deed was ons opbellen. Wat natuurlijk altijd mag. Maar u ging vervolgens helemaal uit uw dak dat wij de kaarten niet konden leveren. En dat u aangifte ging doen voor oplichting. Wij hebben daar ook netjes een bericht over ontvangen.

Omdat u onterecht aangifte heeft gedaan. Hebben wij u ook gezegd dat als u de aangifte zou intrekken wij het geld gewoon netjes zouden retour storten.

Wij hebben netjes uw order binnen 32 minuten geannuleerd omdat wij de kaarten niet beschikbaar hadden. Om vervolgens het geld retour te storten. Uiteraard hadden wij ook gewild dat we de kaarten konden leveren. Maar als dat niet kan om wat voor reden dan ook dan storten wij te alle tijden het geld retour.

Maar omdat u ons zelf heel onredelijk behandeld heeft is dat tot op heden nog niet niet gebeurd. Als u uw onterecht aangifte intrekt zullen wij u uw geld gelijk retour storten.

U wilt dat mensen u netjes behandelen, maar dat willen wij ook.

Mocht u nog verdere vragen horen wij dat graag van u.

Team Tickets4U

Feedback over de oplossing

Klacht opgelost? ik heb nog steeds geen geld terug ontvangen! Ik heb Tickets4u geruime tijd gegeven om het geld terug te betalen, maar ik moet maar langs komen en laten zien dat ik ballen had. Omdat er ook niet op mijn mail is gereageerd en brief heb ik inderdaad aangifte gedaan. ik trek deze pas in als ik het geld terug heb.

betaal mijn geld terug

Reactie van de melder van de klacht HHHHD

3 jaren geleden - En nog steeds geen enkele reactie van tickets4u. Ik heb er geen vertrouwen in dat het nog goed gaat komen

Reactie van de melder van de klacht HHHHD

3 jaren geleden - Jammer dat tickets4u geen enkele moeite neemt om deze klacht op te lossen!

Alle klachten die gemeld zijn door HHHHD