Klacht: klacht cura cosmetics oplichting

op 01 juni 2016 over Huidinstituut Cura in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb vorig jaar een bon gekocht om pmu voor me wenkbrauwen te laten uitvoeren. dit is ook gedaan alleen nadat de korstjes eraf waren was alles weg. Ik heb hier over opgebeld kon eerder komen voor de nabehandeling. nou nabehandeling was het niet, want alles was weg dus het moest gewoon weer opnieuw gedaan worden. toen zat het redelijk. toen ik terug moest komen voor mijn nabehandeling is er alsnog best veel bijgewerkt en er werd mij verteld kom over 4 a 6 weken terug dan zet ik nog even de puntjes op de i. Toen ik na 4 weken de laatste afspraak wilde maken.kwam ik erachter dat ze niet meer bestonden. heb meerdere malen geprobeerd te bellen en te emailen maar helaas geen gehoor. Toen ik verder ging zoeken op het internet kwam ik erachter dat ze verder waren gegaan onder een andere naam zizooo ook daar heb ik naar toe gebeld. dan krijg je inderdaad een bandje over dat paul in het ziekenhuis ligt maar dat je op de aangegeven tijden kan bellen voor informatie of een afspraak maar hier is niks van waar. Heb ook naar hun een email gestuurd maar ook daar heb ik geen reactie op gekregen. Ik ga deze week aangifte tegen ze doen want ik ben het nu zat. ik hoop dat alle gedupeerde dit gaan doen en dat de politie of inspectie hier wat mee gaat doen.

ben ik niet

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huidinstituut Cura

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huidinstituut Cura nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patrick goudriaan