Klacht: Klacht Courlux international Dossiernummer:00382.0010-0342802

op 20 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

k heb via internet de gratis scheermesjes besteld maar nooit ontvangen maar wel een rekening ontvangen van 3,90 euro + 10,00 euro administratie kosten. Ik vindt dit niet correct en ga ook zeker niet betalen voor wat ik nooit ontvangen heb.
Tot mijn verbazing heb ik vandaag een acceptgiro van incassobureau Alektum ontvangen met een voorstel om 43,92 te betalen. Nu ben ik dit helemaal niet van plan om dat ooit te gaan betalen want ik ga niet voor iets betalen wat ik nooit ontvangen heb maar dat lijkt me zeer logisch. Verder wil ik absoluut geen post ontvangen van een incasso bureau zonder dat daar enige grondige reden voor is. Ik voel me zeer beledigd en ga ervan uit dat dit van hun zijde opgelost wordt.

Deze zaak seponeren of nieuwe scheermesjes opsturen voor het oorspronkelijke bedrag van 13.90

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 27 januari 2014 om 20:23 geantwoord

Geachte meneer,

Wij hadden graag gewild dat u eerder contact met ons had opgenomen. U heeft ons nooit gebeld of gemaild. Nu is het bedrag inmiddels naar alektum. U zult het verder met incasso moeten afhandelen.

Lisa van de Berg

Courlux Klantenservice