Klacht: klacht Corendon

op 26 januari 2014 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

De transfer van het vliegveld naar het hotel duurde 2,5 uur, een uur korter dan de vliegreis van Amsterdam naar Istanbul. Wij kwamen langs het hotel maar gingen eerst alle andere passagiers wegbrengen en werden pas op de terugweg afgezet. Voor de transfer terug zouden wij weer als eerste opgepikt worden en weer langs alle hotels moeten. Ik heb Corendon toen gevraagd een taxi voor ons te regelen. Hier is niet op gereageerd, zodat ik zelf een taxi heb geregeld en Corendon heb gevraagd de kosten van 47 euro te vergoeden. Overigens waren we met de taxi binnen drie kwartier op het vliegveld, terwijl het toen wel spitsuur was.

Ik zou hier volgens Corendon binnen acht weken bericht over krijgen. Na negen weken heb ik een mail gezonden. Corendon beweerde toen mijn klacht niet te hebben ontvangen. Bijna elf weken na de klacht heb ik een bericht ontvangen dat de kosten niet vergoed worden, omdat ik er zelf voor heb gekozen een taxi te nemen. Ik ben het hier niet mee eens, de transfer van 2,5 uur door het verkeer van Istanbul was niet redelijk. Ik ben het er verder niet mee eens dat er geen excuses is aangeboden voor het ongemak.

Excuses voor het ongemak en vergoeding van de taxirit van 47 euro.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 30 januari 2014 om 14:49 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

U heeft reeds een inhoudelijke reactie mogen ontvangen.

Corendon webcare

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Corendon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Desiree86