Klacht: Klacht boekingsnummer 3952029

op 24 september 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Graag wou ik even melding maken van alle mankementen vast gesteld tijdens ons verblijf aan bungalow 657, in Sunparks De Haan, van 16 t/m 19 september 2016.

– De verlichting in de bungalow is zeer pover, bovendien is één van de geringe lampen stuk. (foto in bijlage)
– De raam in de slaapkamer beneden is gebarsten en amateuristisch toe gekleefd met een folie. (foto in bijlage)
– Het deurtje van het diepvriesvak in de koelkast ontbreekt. (foto in bijlage)
– De vaatwasser werkt niet doordat de deur niet goed sluit. Ook is het bovenste rek stuk, dit valt naar beneden.
– Er moet gekookt worden voor 8 mensen met 2 kookpotten en 1 pan en een steelpannetje. (foto in bijlage)
– Ook de rest van de bungalow is in erbarmelijke staat (slecht sluitende ramen, vloer zeer vuil bij aankomst, slecht warm water, lekkende kranen,…)

Bovendien werd er bij de vraag naar een tweede sleutel voor onze bungalow naar geen enkel bewijs van reservatie gevraagd, er werd zelfs geen naam of identiteitskaart gevraagd. Eender wie had dus een sleutel voor onze bungalow kunnen krijgen.

Samenvat was deze bungalow zijn geld absoluut niet waard, ondanks de korting dankzij Belgian Cycling Happening 2016. Ik ben benieuwd of deze mail een vervolg krijgt, ik verwacht eigenlijk een commerciële tegemoetkoming.
De reden dat dit alles niet onmiddellijk gemeld is, is dat hier amper tijd voor was en wij het ons weekend niet hebben laten verpesten.

Bij een commerciële tegemoetkoming komt er waarschijnlijk een volgend verblijf bij Sunparks / Center Parcs. Er is ook geen enkele reactie geweest op de mail verstuurd over mijn klacht.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 26 september 2016 om 09:52 geantwoord