Klacht: KLACHT betreffende onjuiste incasso

Tot mijn verbazing een brief ontvangen van MG de Jong betreffende een vordering van Liander, volgens Liander is er geen leveringscontract op mijn adres. Ik heb MG de Jong een kopie van mijn eindafrekening die ik van Nuon heb ontvangen toegestuurd. Hierin staat duidelijk dat er op mijn adres andere meters zijn geregistreerd. Na contact met Nuon is gebleken dat ik op dit moment nog steeds voor levering betaal in mijn huidige contract. Uit de afrekening blijkt tevens dat de meters in mijn woning niet overeen komen met de meters waarin de Jong verwijst in de correspondentie. Ik heb de Jong ook toegelicht dat het mijn inziens het adres van mijn buurman betreft waar vorig jaar een hennepplantage is aangetroffen. De jong blijft bij het standpunt dat de meters zich in mijn woning bevinden en dat er een afspraak gemaakt moet worden om dit uit te zoeken.

Mijn voorgestelde oplossing is dat de Jong contact opneemt met mijn buurman en de gegevens verifieert met de gegevens van Nuon. Daarnaast zou ik het op prijs stellen als de Jong mij verder met rust laat.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over M.G. de Jong gerechtsdeurwaarders en incasso nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Geert Groot

3 jaren geleden - Deze week wederom een brief ontvangen, met hetzelfde verhaal... Vermoeiend dit..

Alle klachten die gemeld zijn door Geert Groot