Klacht: Klacht autoverzekering

op 30 januari 2014 over Ditzo in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb reeds 3x gebeld daarbij heb ik in totaal ongeveer 50 minuten in de wacht gestaan te woord gestaan door personeel die niet in staat waren om mij goed voor te lichten, bij de 3de keer is mij beloofd dat ik op donderdagmorgen tussen 10 en 11 uur gebeld zou worden door iemand van Ditzo,het resultaat…. niemand gebeld ben jarenlang klant geweest
maar dit is teleurstellend en rijp voor kassa of radar

Gewenste Oplossing:

afspraken nakomen en personeel wat op de hoogte is en niet zomaar lukraak antwoorden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Ditzo een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Ditzo

Heeft op 17 februari 2014 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik uw dossier bekeken.
Hierin zie ik dat er inmiddels contact heeft plaatsgevonden en dat uw klacht ook al is afgehandeld.

Nogmaals excuses voor de ontstane vertraging.

Vriendelijke groet,
Ditzo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door risajansen