Klacht: Klacht Aan Berry Jansen Afdelingshoofd Waternet Amstel, Gooi En Vechtsreek Gemeente Amsterdam En In Amstelveen.

op 18 januari 2018 over Waternet in de categorie Waterschappen

Geachte Berry Jansen. Waarom Kunnen Particulieren Klanten Die Een Account/Profiel Hebben In Mijn Waternet Hun Rekeningen Niet Gewoon Normaal Online Betalen Via iDEAL. Bijna Elke Organisate, Online Web Winkel, Home-Shopping, Nuon, T-Mobile, KPN, Vodafone, Ziggo, Bol.com, Wehkamp, Zalando, Lesara, Fonq, Collectes Zoals De Nederlandse K…. Bestrijding En Het Nederlandse Astma Fonds Bijna Elke Stichting En Bedrijf Kan Men Online Rekeningen Betalen Via iDEAL In Hun Account En Profiel Behalve Niet Bij Overheid Instanties, Waarom Is Dat En Waarom Wordt Er Bij Overheid Instanties Hier Zo Moeilijk Over Gedaan, En Dan Vindt Men Het Raar Dat Men Rekeningen Opstapelt Die Om Wat Voor reden Dan Ook Bij De Overheid Niet Gewoon Normaal Met iDEAL Kan Worden Betaalt. Laat Mij Dus Weten Waarom Het Niet Kan En Wat De Reden Hier Van Is En Dat U Mij Op De Hoogte Houdt, Wanneer Dit Wel Kan. Het Zou Nog Simpeler En Makkelijker Zijn Als U Van Waternet Een Deal Kan Sluiten Met Een Online Bedrijf Die Wel Aangesloten Zit Bij Het Bedrijf Van iDeal, Zodat Alle Particulieren Klanten In Nederland Die Een Account/Profiel Hebben Op Mijn Waternet Dat Deze Dan Bij Dat Bedrijf Hun Rekeningen Online Kan Betalen Via iDEAL. Houdt Mij Dus Op De Hoogte En Wat De Mogelijkheden Zijn Voor Alle Pariculieren Klanten Door Heel Nederland Die Aangesloten Zitten Bij Het Waternet Amstel, Gooi En Vechtsreek Gemeente Amsterdam En In Amstelveen. Hierbij Hopende Kunt U Hierin Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet Komen, En Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet. Hierbij Bij Voorbaat, De Vriendelijke Groeten En Nogmaals De Beste Wensen Van De Ondergetekende Meneer Erwin Uit Amsterdam.

Geachte Berry Jansen.
Hierbij Is Men Pas Tevreden Wanneer Men Alle Particulieren Klanten In Nederland Die Aangesloeten Zitten Bij Het Waternet Amstel Gooi En Vecht Streek Gemeente Amsterdam En In Amstelveen Gewoon Normaal In Je Account / Profiel In Mijn Waternet Al Je Rekeningen Kan Overzien In Een Duidelijk Overzicht En Ook Je Rekening Kan Betalen Met iDEAL. En Verder Dat Alles Overzichtelijk Is In Je Account En Profiel.
Dat Scheelt Namelijk Weer Met Printen En Papier Verspilling, Het Kappen Van Bomen Voor papier draagt Ook Mee Aan De Klimaat Verandering En De Opwarming Van De Aarde.
Hierbij Hopende, Kunt U Nu Wel Zo Spoedig Mogelijk Hierin Tegemoet Komen En Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie Tegemoet.
Hierbij Bijvoorbaat, De Vriendelijke Groeten En De Beste Wensen Van De Ondergetekende Meneer: Erwin Uit Amsterdam.

Reactie van de melder van de klacht Meneer Erwin Leeuwerink

8 maanden geleden - Waternet Gemeente Amsterdam, Amstel, Gooi En Vecht-Streek En In Amstelveen. klantencontacten@waternet.nl Beste meneer Leeuwerink, Bedankt voor uw bericht. U vraagt ons of u via mijn waternet met I-deal uw drinkwater factuur en aanslag Waterschapsbelasting kan betalen. Wij kunnen ons voorstellen dat u deze vraag stelt. M.b.t. uw drinkwater facturen heeft u de keuze deze per mail of per post te ontvangen. Als u ervoor kiest uw facturen per mail te ontvangen, hierin wordt dan vermeld dat er een factuur voor u klaar staat. Of u de facturen nou per post of per mail ontvangt. Als u inlogt in uw mijn waternet account heeft u de optie om uw facturen via een I-Deal link de factuur te betalen. Ook voor uw aanslagen Waterschapsbelasting kunt u als u een openstaande aanslag heeft, deze via I-Deal betalen. Vervelend om te lezen dat u hier niet op de hoogte van was. Wij hopen uw vragen zo voldoende te hebben beantwoord. Wij hopen uw vraag hiermee te hebben beantwoord. Met vriendelijke groet, Klantenservice Waternet Wilt u uw rekeningen voortaan liever digitaal ontvangen? Pas uw voorkeuren aan klantencontacten@waternet.nl

Reactie van de melder van de klacht Meneer Erwin Leeuwerink

8 maanden geleden - Opgelost.

8 maanden geleden - Afgesloten door melder

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink