Klacht: Klacht 930254 heb ik nooit reactie over ontvangen!

op 02 juni 2021 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb maanden geleden een klacht over prijs/ kwaliteit/kwantiteit ingediend maar nooit een reactie gekregen daarop. Alleen een berocht dat mijn klacht in behandeling was genomen. Deze status heeft mijn klacht nog steeds.

Gewenste Oplossing:

Als ik een reactie krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Bericht van Hoogvliet

1 maand geleden - Nogmaals bericht verzonden op klacht.nl Geachte heer Dihalu, Onze excuses dat u geen reactie heeft ontvangen via klacht.nl. Destijds hebben wij per e-mail contact met u gehad, helaas is onze laatste reactie hierover niet correct op klacht.nl gekomen. Hierbij onze reactie op uw klacht met referentienummer 930254: Geachte heer Dihalu, Hartelijk dank voor uw melding op klacht.nl. Hierin geeft u aan dat u te kleine glutenvrije gebakjes heeft ontvangen. Wij vinden het vervelend te vernemen dat u zich hierover bekocht voelt en wij begrijpen uw ongenoegen hierover. Wij hebben uw bericht besproken met de collegas van onze bakkerij zodat zij op de hoogte zijn van uw klacht. Zij geven aan dat zij uw klacht serieus nemen en uit gaan zoeken of zij de gebakjes groter en zwaarder kunnen maken, zonder aan de kwaliteit af te doen. De gebakjes zijn allemaal exact gelijk van maat en gewicht geleverd zoals afgebeeld en gecommuniceerd op de website. Helaas verkopen wij op onze website geen glutenvrije slagroompunten, omdat wij het glutenvrije gebak willen onderscheiden van het reguliere gebak. Onze welgemeende excuses voor het ervaren ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zienu graag terug in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Klantenservice Hoogvliet

Reactie van de melder van de klacht JDihalu

1 maand geleden - Wat een teleurstellend antwoord. Het is geen reclame voor de Hoogvliet om op deze manier mijn klacht af te handelen. Helemaal als ik maanden op een reactie moet wachten. Ik zal na dit voorval de Hoogvliet zeker niet aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen. En dit is dan tevens de laatste keer dat ik dergelijk gebak zal kopen bij de Hoogvliet. Ik kan dit geen klachtafhandeling noemen. Het spijt me zeer! Mvg, Jim Dihalu

Alle klachten die gemeld zijn door JDihalu