Klacht: KLACHT!

op 14 december 2017 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3-12 een bestelling gedaan en betaald, deze is nooit bezorgd. Ik heb zovaak gebeld en zo lang moeten wachten steeds. Mijn hele bundel is op door het bellen!
Ik heb ook gemaild maar geen reactie op gehad. Nu had ik laatst een dame aan de lijn en die zou het voor me annuleren en dan zou ik mijn geld teruggestort krijgen. Ik zou ook een bevestiging krijgen van de annulatie. Ik heb tot op heden geen geld of mail gezien. Ik ben hier zooooo klaar mee!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug en nooit meer iets te maken hebben met kijkshop!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Haky