Klacht: Klacht

Geachte heer/mevrouw,

Met deze bericht wil ik mijn klacht aan u kenbaar maken. Het betreft de volgende klacht: Vandaag is Breman langs mijn huis geweest om 10:47 uur. Vervolgens toen ik de deur opende zag ik dat u collega bij de buren naar binnen ging. Na enkele minuten kwam u collega naar buiten! Toen heb ik u collega verteld dat ik gewoon thuis was en dat die mij kon helpen, want de gebruikte minuten wat hij daarboven bij de buren heeft gebruikt, waren wel uiteindelijk de minuten die hij bij mij thuis zou gebruiken. Nou, hij is gelijk naar de buren gegaan, dan kon hij de tijd van de buren bij mij toch gebruiken? Nadat ik hem hierop heb aangesproken bleef hij NEE zeggen, terwijl er op het brief van 08:30-12:30 uur stond. Naar mijn idee wilt u collega gewoon eerder naar huis!

Vervolgens belde ik naar Breman! Heb ik heel het verhaal verteld, maar helaas ben ik erg teleurgesteld, want een ander collega (Dani) heeft mij pas een afspraak gegeven op 7 juni.

Helaas maak ik alleen maar nare dingen met Breman.

Hierbij verzoek ik u de klacht in behandeling te nemen. Graag ontvang ik van u informatie over de verdere gang van zaken. Ik ben bereid om de klacht mondeling toe te lichten.

Zehra Acarer

Adres: Joubertstraat 101
2571 XP Den Haag

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Shekershey@live.nl