Klacht: Klacht

op 09 september 2016 over Yarden in de categorie Verzekering

Hierbij wil ik laten weten dat ik erg boos ben over de manier van werken bij jullie.
Wij hebben 08-09-2016 omstreeks half acht een melding gedaan voor het overlijden van mijn moeder.
Vandaag 09-09-2016 om 12 uur hebben wij zelf gebeld omdat wij niks hoorde vervolgens wist niemand hier iets van terwijl ze gisteren wel is opgehaald.
Net of jullie een pakketje van de whekamp kwijt waren zo simpel dat er op gereageerd werd.
Ik vind dit hooguit belachelijk en ben hier onwijs boos over echt geen woorden voor

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yarden in behandeling genomen

Bericht van Yarden

2 maanden geleden - Er is vanuit Yarden contact opgenomen met mevrouw Knaap en er is aangegeven dat de melding is misgegaan vanwege een technisch probleem. Wij hebben hiervoor onze excuses aangeboden. Tevens hebben wij aangegeven dat het gelukkig gaat om een incident. Onze excuses zijn aanvaard.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yarden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yarden

Heeft op 20 oktober 2016 om 12:59 geantwoord

Er is vanuit Yarden contact opgenomen met mevrouw Knaap en er is aangegeven dat de melding is misgegaan vanwege een technisch probleem. Wij hebben hiervoor onze excuses aangeboden. Tevens hebben wij aangegeven dat het gelukkig gaat om een incident. Onze excuses zijn aanvaard. 0

Alle klachten die gemeld zijn door Leonie knaap 1