Klacht: Klacht

op 12 juli 2016 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Beste lezer,

Wij ontvingen een factuur van uw firma met 16 juni 2016 als factuurdatum.
Deze factuur is in onze brievenbus beland tijdens onze vakantie vandaar deze vrij late reactie.

Het bedrag dat wij moeten betalen voor de door uw firma geleverde diensten verbaasde ons enorm.
€346,25 !

We belden eind mei met een vriendelijke mevrouw van waarschijnlijk uw klantenservice om een afspraak te maken i.v.m. een storing.
Deze mevrouw gaf aan dat er een monteur kon langs komen, dit zou dan €75 euro kosten.

We hebben van tevoren 2 mensen afzonderlijk laten kijken naar de ketel, de gloeiplug zou defect zijn..

Uw monteur is 20 minuten binnen geweest en de ventilator zou stuk zijn! De reparatie zou hooguit een paar tientjes kosten zei de monteur, geen zorgen.. Nu stuurt u een factuur van €346,25!
Ik neem aan dat dit een misverstand is?

Ook de gezette handtekening zoals Uw firma deze gebruikt als een akkoord in de brief is onjuist.
Er is namelijk niet getekend voor dit resultaat?

Ik hoor graag z.s.m. van u,

We pas 100 %tevreden als we ook alleen de €75 betalen zoals vooraf aangegeven.
Het feit dat er een ventilator is vervangen kunnen we niet meer terugdraaien, dat is zonder overleg gebeurd.

We zullen dus helaas tevreden moeten zijn met het betalen van de ventilator van € 185

Ik hoor graag van u wanneer we de factuur hiervoor kunnen ontvangen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Bericht van Breman Installatiegroep

3 dagen geleden - Geachte heer Schilder, Onze excuses voor deze late reactie. Vanwege een storing bij Klacht.nl zijn wij pas recentelijk op de hoogte gesteld van uw klacht. Is uw klacht inmiddels naar tevredenheid afgehandeld door de betreffende vestiging? Met vriendelijke groet, Niels - Breman Installatiegroep

Alle klachten die gemeld zijn door SJ Schilders