Klacht: Klacht

op 16 juni 2016 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo lebara,

Ik sprak de verkoper opstraat aan voor de aanschaf van 1 sim kaart met beltegoed.

Op advies van de verkoper van lebara heb ik 2 simkaarten in ontvangst genomen.1 voor bellen en 1 voor internet. Volgens de verkoper is dit gunstiger voor mijn portemonee om de tegoeden gescheiden te houden omdat anders de beltegoed sneller op zou raken door de oude systeem van lebara worden de te goeden als 1 geheel verrekend.
Zodoende heb ik een 2de telefoon moeten aanschaffen.

Ik ben in middels paar weken verder.ik merk op dat de te goeden snel opraken alhoewel ik nauwelijks gebruik maak van internet en bellen.
In middels schaf ik wekelijks 10 online lebara aan en 10 bel te goed.
Mijn indicatie van mijn verbruik is verviervoudigd als t aan lebara ligt kan ik concluderen.

Ik heb net een 2 jarige contract achter de rug van een andere provider.
Mijn verbruik is bij al jaren op de zelfde niveau.

3 pogingen gedaan om mijn verhaal te doen aan de klanteservice. De eerste keer werd ik na 20 min pas geholpen door een engels sprekende man.
De andere keren heb ik minimaal 10 moeten wachten alvorens ik geholpen ben.

Alle drie keren trof ik medewerkers die niet opgeleid zijn tot profesioneel handelen en geen antwoord hebben op mijn vraag. Sterker nog je krijgt een heel andere antwoord dan de gestelde vraag.

Van de week weer 20 euro te goed gehaald. Op advies van verkoper van lebara.
Dit zou dan unlimited heten. Hier mee kon ik wel bellen en internetten zonder verkeerde afrekeningen van mijn te goeden. Idiaal zou je zeggen.
Alleen bij thuis komst opgewaardeerd merk ik op dat ik alleen enkel gebruik kan maken van internet en geen belte goed. Klantenservice gebeld. Die steekt zijn kop in t zand. Ik ben razend boos en teleurgesteld.

Ik ben te vreden als ik minimaal 90. Euro aan te goed terug krijg. Plus een de kosten voor aanschaffen Van 2de telefoon.
Maar ik verwacht dat lebara de legale maffia dit nooit zal doen.
Zodoende neem ik per direct juridische stappen. Dan zien we elkaar maar bij de rechter.

Bedankt lebara stelletjes oplichters

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matijas