Mijn Klacht:
Bij Wehkamp aangegeven: bezorgen donderdag 12-2 tussen
18 u en 21 u.
DHL komt tussen 11-15 u!
Dit is voor mij al de derde keer, dat ze zich niet aan afspraak houden!
Gewenste Oplossing:
DHL moet zich aan afspraken houden
Mevr. A. Gerrits op 13 februari 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Beste Mevr. A. Gerrits, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat uw zending stond ingepland tussen 14:00 en 18:00. Wehkamp maakt de boeking voor de levering. Als u expliciet om een avondlevering had gevraagd is dit door de Wehkamp fout...
Samenvatting wordt geladen...
Bij Wehkamp aangegeven: bezorgen donderdag 12-2 tussen
18 u en 21 u.
DHL komt tussen 11-15 u!
Dit is voor mij al de derde keer, dat ze zich niet aan afspraak houden!
DHL moet zich aan afspraken houden
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 13 februari 2015 om 09:14 geantwoord
Beste Mevr. A. Gerrits,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat uw zending stond ingepland tussen 14:00 en 18:00. Wehkamp maakt de boeking voor de levering. Als u expliciet om een avondlevering had gevraagd is dit door de Wehkamp fout ingeboekt. Ik adviseer u dan ook om deze klacht bij de Wehkamp neer te leggen.
Met vriendelijke groet,
David
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM