Klacht: KLACHT

op 30 januari 2014 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Levertijd wordt niet aangehouden, toen in alles kocht op 15 dec. heb ik 5x gevraagd of de levertijd van 8w niet overschreden zou worden, verkoopster zei toen ik geef 10 weken dan is t beslist binen, vroegnog xtra of ze t zeker wist want anders was ik genoodzaakt iets anders te zoeken ivm levertijd. Nee dan zou t er zeker zijn zei ze !!!!
Nu bel ik gister naar de winkel en wat hoor ik???????????? leverweek 15!!!!! Ik wordt niet op de hoogte gehouden dat t langer is en t vertrouwen in Haco is nu beneden peil!! Na tig x gevraagd te hebben over levertyd wat me verzekerd is 8-10weken wordt t nu gewoon 17!!!!! weken. SCHANDE

EEN GOEDE KORTING OP MIJN BESTELDE MEUBELEN

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 20 mei 2014 om 08:42 geantwoord

Als eerste onze excuses voor het niet doorgeven van de uitgelopen levertijd.
Inmiddels zijn we u tegemoet gekomen en hebben we uw artikelen geleverd.

We wensen u veel plezier met uw meubelen.

Alle klachten die gemeld zijn door haco-njire