Klacht: Klacht

op 27 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Een hele tijd terug heb ik ooit is iets ingevuld dat ik gratis scheermesjes.
Een paar dagen geleden heb ik een brief van Alektum ontvangen of ik even €43,90 wil betalen.
Ik heb de scheermesjes nooit gekregen en vind niet normaal dat ik dit nu MOET betalen.

Wat ooit €3,90 was is nu opgelopen tot €43,90.
Ik vind dit echt belachelijk.
Ik zal het dus moeten betalen omdat het bedrag anders oploopt. Maar dit is toch te gek voor woorden!!

Gewenste Oplossing:

Niks hoeven betalen!! Of als het echt moet alleen die 3,90

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 06 februari 2014 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u mededelen dat uw openstaande vorderingen zijn doorgegeven aan het incassobureau Alektum.
Helaas hebben wij geen eerdere reactie van u mogen ontvangen op onze herinneringen die wij eerder naar u hebben verstuurd.

Het incassobureau handelt de vordering met u af.
Dit is de werkwijze die is afgesproken door ons bedrijf.

U kunt het incassobureau bereiken op telefoonnummer 020-4177177
Of mailen naar info@alektum.nl

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Met vriendelijke groet,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Xx_ashleyy