Klacht: klacht

op 23 januari 2014 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb het zelfde hier met voordelengids. Ze spreken me aan op straat ik geloofde het allemaal goed en wel ik wou mijn pas laten zien en bankaart maar ik keek in mn tas en mijn portemonnee zat er niet meer in ik ben gaan zoeken maar niets dus ik had gewoon mijn naam tegen die mevrpuw gezegd en niet getekend omdat ik mn gegevens niet had. Nu krijg ik een brief in de bus dat ik moet betalen voor een jaar. Dus ik bel naar voordelengids ook een zeer onvriendelijke mevrouw dat ik moest betalen en mailtjes maar ik bleed erop staan ik heb mn gegevens niet getoond en nizt geteknd dus ik betaal niets. Ze hebben al 2 brieven van credifixx getuurd nu pas want we zijn ondertussen een jaar verder. Ik wil er naar bellen en de nummer is noet in gebruik.aantal mailtjes gestuurd en geen antwoord het is gewoon oplichterij ik ga nu naar de politie om een klacht neer te leggen!

Bedrijf plat leggen dat er geen andere mensen in de val worden gelokt!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 23 juli 2014 om 09:17 geantwoord

klant had adresgegevens niet doorgegeven, vandaar was er iets misgelopen met de betaling.
klant is uit het systeem verwijderd.

Alle klachten die gemeld zijn door varli