Klacht: klacht

op 22 januari 2014 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Mijn man en ik komen regelmatig in Den Bosch, Eindhoven en Nijmegen en lunchen dan bij La Place. De laatste jaren echter vinden wij de kwaliteit van het eten bij La Place erg achteruit gegaan.
Al vaker hadden wij broodjes en focaccia’s die alleen in de voorste (zichtbare) helft zijn belegd,de salades op de focaccia’s bevatten voor het grootste deel ijsbergsla en appel en anuwelijks vlees of tonijn. Warm eten/ menu’s vallen ook tegen.
Zo ook vandaag weer (deze keer Nijmegen): menu “pannetje stoofvlees”. Lekker gemaakt door een afbeelding met een pannetje donkere saus en flinke brokken vlees werden we uiteindelijk wederom teleurgesteld door een pannetje met lichte saus (hoe doe je dat bij rundvlees?) met groenten, maar waar het vlees duidelijk alleen maar naast (!) had gelegen…iig zaten er na goed zoeken misschien nét 5 stukjes van 2 bij 2 MILLImeter in, zowel bij mij als mijn man. Dus hebben we ons wederom zitten vullen aan taaie, halfkoude frites.
Al die keren jammer van ons geld, steeds achteraf weer spijt gehad dat we voor La Place gekozen hadden. Deze keer hebben we besloten dat we volgende keren een andere lunchplek bezoeken.

Betere kwaliteit eten, geen misleiding meer (via alléén voorste helft van de broodjes beleggen en foto's die niet aan de realiteit voldoen).
Vergoeding kosten.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van La Place beoordeeld.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht B. Rombout

3 jaren geleden - We waren gebeld door Nijmegen, La Place. Die beloofde twee lunchbonnen op te sturen, maar die hebben we nooit mogen ontvangen!! Niet opgelost dus.

Reactie van de melder van de klacht B. Rombout

3 jaren geleden - Nijmegen La Place belde ons op, twijfelachtig gesprek. Ons werd beloofd dat we twee lunchbonnen zouden krijgen toegestuurd. Die hebben we nooit ontvangen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door B. Rombout