Klacht: KLACHT!

op 22 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Goedenmiddag,

Een hele tijd terug heb ik ooit is iets ingevuld dat ik gratis scheermesjes wilde. verzendkosten moest je dan wel betalen.
Nu iets meer dan een maand terug heb ik een brief van Alektum ontvangen of ik even €43,90 wil betalen.
Ik heb de scheermesjes nooit gekregen en vind het te gek voor woorden dat ik dit nu MOET betalen.
daarom had ik een tijd terug ook dit ingevuld.

Vandaag werd ik gebeld door Alektum. Zei vertelde mij dat er meerdere brieven zijn verstuurd naar mij. Deze heb ik nooit ontvangen!
Wat ooit €3,90 was is nu opgelopen tot €43,90.
Nog maals ik vind echt belachelijk.
Ik zal het dus wel moeten betalen omdat het anders alleen maar hoger word. Maar ben het hier zeker NIET mee eens!

De oplossing waar ik tevreden mee ben is dat ik alsnog die €3,90 betaal.
Ik betaal nu de €43,90 maar hoop het verschil dan terug te kunnen krijgen.

Jullie mogen contact met mij opnemen via
06-31311024 of
esmeworm92@hotmail.com

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 07 februari 2014 om 09:55 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u mededelen dat uw lidmaatschap is bij ons beëindigd.
U ontvangt geen verdere zendingen meer van ons.

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564.

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door esmeworm