Klacht: klacht

op 21 januari 2014 over Ditzo in de categorie Verzekering

Momenteel heb ik via mijn ouders een zorgverzekering lopen bij Ditzo. Mijn ouders en ik hebben de keuze gemaakt in december dat ik zelf mijn zorgverzekering zou betalen. Mijn moeder had hierover Ditzo gebeld en gevraagd wat voor stappen ik moest ondernemen. De medewerker vertelde haar dat ik via ditzo.nl zelf mijn zorgverzekering moest aanvragen. Dit had ik op 30 december gedaan. Op 2 januari zag ik op ditzo.nl toen ik inlogde met mijn digid dat het nog steeds niet was veranderd. Dit vond ik erg raar dus ging ik Ditzo bellen. Deze medewerker wist geen antwoord op mijn vraag waarom het nog niet was veranderd, ook leek het alsof ze ook niet wist wat ze ermee moest doen. Op 7 januari ging ik maar weer bellen en de medewerker was een stuk duidelijker, zij vertelde mij dat mijn ouders en ik de oorspronkelijke polis moesten splitsen. De medewerker kon dit gelukkig voor mij regelen. De medewerker noteerde al mijn gegevens en zou het naar de desbetreffende afdeling versturen, de afdeling zou er uiterlijk 5 tot 7 dagen overdoen om de polis te splitsen. Voor de zekerheid vroeg ik aan de medewerker of het nog voor 19 januari veranderd zou zijn, dat verzekerde ze mij.
Nu op 21 januari is er nog steeds niks gedaan door Ditzo.

Ik zal tevreden zijn als het NU geregeld gaat worden. Daarnaast zou ik erg graag willen weten wat de reden van Ditzo is voor dit amateuristische gedrag.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mayke94XXX