Klacht: Klacht

op 28 maart 2013 over Laboratoires Rochelle B.V. in de categorie Beauty & Wellness

Net als alle andere klachten, eerst gebelt maar je krijgt ze niet aan de tel.
Dit heeft me al een aardig bedrag aan tel kosten gekost. Ik zag dat er een vervolg zending aan zat te komen ,dus op de dag dat ik mijn proef pakketje kreeg direct een brief gestuurt,om ze te laten weten dat ik op deze manier zeker geen vervolg zending wil. Wat scherts mijn verbazing dat een week er na 59.95 van mijn bank rekening is afgehaalt, dit heb ik wel meteen terug gedraait ,en ze weer een brief geschreven .twee weken er na een pakketje met pillen direct terug gestuurt ,zij mailde me dat ik ook een mannetje aan de deur zo krijgen om met 40 euro extra hetgeld te innen. toen maar eens een mail .die werd keurig beantwoord, want mijn pakketje was bij de firma niet aangekomen. wel raar alle brieven van hun komen wel bij mij aan maar mijn pakketje niet bij hun .Het loopt nog dus het is afwachten. Maar de story van dit verhaal is, niets bestelt maar wel betalen .

Na drie briefen en of mailtjes begrijpen jullie toch wel hoe het zit ? fouten kunnen we allemaal maken, maar ik zie op de klachten van andere mensen dat het wel eenluidende klachten zijn. Doe er iets aan voor dat in deze tijd de zaak stuk gaat want dan hebben jullie ook geen werk meer.
Tiny

Alle klachten die gemeld zijn door Tiny Smit