Klacht: Klacht!!

Helaas heb ik ook een klacht! Ik heb afgelopen vrijdag een product besteld. Dinsdag kreeg ik een mail dat de bestelling gewijzigd is en dat de VERWACHTING is dat het met twee weken geleverd wordt. Ik heb hierop gelijk reageert (dit was mogelijk werd aangegeven in het mailtje). Ik heb aangegeven dat ik de bestelling gelijk wilden annuleren of alternatief. Helaas heb ik hier nog niks op ontvangen. Ik weet dat het pas een dag later is, maar normaal gesproken reageert een webshop heel snel!! Aan alle klachten te zien is dit niks nieuws….
Ik baal hier heel erg van! Zo zonde!!! Ik snap niet hoe deze website nog online kan zijn! Als ze hun afspraken na kwamen zou dit een top webshop zijn!! Een aanrader, maar op dit moment helaas niet šŸ™

per direct levering van bestelde product of per direct geld terug!!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 19 juli 2012 om 13:33 geantwoord

Beste Laura,

We vinden het erg vervelend dat je een lange tijd op onze reactie hebt moeten wachten.
De klantenservice heeft je vandaag al een mail gestuurd hierover.
In deze mail hebben wij ook een alternatief aangeboden om je alsnog z.s.m van je spullen te voorzien.

We wachten op je reactie.

MVG Online Sun Shop Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Laura90