Klacht: KLACHT !!!!!

Op 1 juni diverse zonneproducten besteld…slechts 1 product ontv. Daarna alleen 2x n mail dat bestelling door enorme drukte wat langer duurde. Ik zelf heb vele malen telefonisch contact getracht te leggen. Op vast nr, altijd ‘ingesprek’ op mob.nr. bandje met de bereikbaarheidstijden en werd dan verbroken, ik belde Altijd op de juiste tijden. Toen uiteindelijk op mijn 3e boze mail een mail terug on tv.met aanbod om binnen 1 werkdag alternatieven te zenden. Ik ben hiermee akkoord gegaan…maar nooit meer iets ontvangen tot op heden. Toen mail gestuurd dat ik mn geld terug wilde…ook geen reactie….Wel elke week mail on tv.met nee weekaanbiedingen met daarin de kreet, hoge kortingen, snelle service NIET DUS….helemaal GEEN SERVICE.

Geld retour...geen producten...tegen de tijd dat ik die ontvang, is de zomer voorbij. BESTEL NOOIT MEER IETS BIJ DEZE ONBETROUWBARE SHOP!!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 16 juli 2012 om 13:48 geantwoord

Beste Monique,

Inmiddels hebben wij het bedrag van de bestelling naar uw rekening overgemaakt.
U heeft hier ook een melding van ontvangen.
Wij gaan er van uit dat de klacht dan ook is opgelost.

Mocht u verdere vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

MVG Online Sun Shop webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door monique1957