Klacht: klacht

op 14 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb jarenlang van mijn senseoapp. mogen genieten totdat mijn vriend met een nieuw senseoapp. aan kwam zetten.
Ik wilde mijn oude app. niet kwijt maar moest het van hem weg gooien waar ik nu spijt van heb.
Nu wordt het nieuwe app. niet meer gebruikt omdat het na een half jaar gebruik halve kopjes koffie geeft.(ontkalken helpt niet).
Dus het gewone koffiezetapp. maar weer uit de kast gehaald.

Gewenste Oplossing:

Reparatie of een nieuw app.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Philips

Heeft op 17 juli 2012 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft contact opgenomen met de klant en een reparatieformulier toegestuurd per e-mail.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door gertysmits