Klacht: Klach aangaande levering

op 20 augustus 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit heel de dag te wachten op een pakketje dat volgens het UPS track en trace systeem vandaag zou komen(20-8-2014). Kijk ik vervolgens om half 5 ’s middags in het track en trace systeem met mijn code staat er dat de chauffeur om tien voor half 3 langs is geweest en dat ik toen niet in staat was om het verschuldigde bedrag te betalen. Dit is grote onzin. Ik had het bedrag klaarliggen en op het moment dat de chauffeur langs zou zijn geweest was ik thuis en zat ik achter de laptop die zich bij het voorraam van mijn huis bevind, en mijn voorkant van mijn huis bevind zich 2 meter van de straat af. Dus mij niet zien is niet mogelijk. Vervolgens bel ik dan naar UPS en dan zeggen ze dat ik niet kon betalen en of ik wel wist wat het verschuldigde bedrag was. Ik weet dat natuurlijk en vervolgens zegt mevrouw dat ik dan de bel wel niet gehoord heb. Zoals ik al zei ik zit praktisch op de straat en 3 meter van de bel vandaan. Dus die missen.. nee dus. Daarna verteld mevrouw van de UPS telefoon dat de bel dan misschien niet goed ingedrukt is door de chauffeur. Nogmaals hij moet mij of mijn vrouw gezien hebben door het raam… dan klop je toch even aan of op het raam.

Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken over hoe die chauffeur van UPS gehandeld heeft en hoe ik behandeld wordt bij de klantenservice van UPS.

Ik ben tevreden als ik een verontschuldiging krijg van UPS en eigenlijk dat mijn pakketje zo snel mogelijk geleverd wordt met een sorry.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:36 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door HendrikRoest