Klacht: Onnodig extra kosten aanvraag puk-code

op 16 januari 2020 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

Mijn klacht gaat over aanvraag puk-code, en het feit dat kiwa daar kosten voor berekend als nieuwe kaart! i.p.v in jullie systeem dat in te voeren dat klanten er makkelijk opvragen.
In jullie systeem als je reden aangeeft betreft chauffeurskaart, hebben jullie 4 opties,
Defect verloreneinde en naam wijziging!
Maar lees nergens OPTIE PUK code aanvragen of verkeerde pincode!
Want nu moet ik verplicht omdat ik iets simpels als pincode verkeerd heb ingetoetst,daarvoor een nieuwe kaart verplicht moet aanvragen en daar kosten voor word berekend,vind ik echt oplichterij!! want mijn kaart is niet defect! heb alleen puk code nodig!
Zelfs als je in de telecom pincode verkeerd intoets ,mag je provider bellen voor pukcode, via website en je persoonlijke inlogcode! en je heb zelfde kwartier je pukcode,zonder kosten!! Waarom vraag kiwa daar zoveel geld voor??? kaart is niet defect etc, pin code is alleen verkeerd ingetoetst.
Hoop dat jullie hier echt een oplossing in jullie systeem voor gaan verzinnen, ipv klant gelijk nieuwe kaart verplicht te laten betalen voor een simpele puk-code???

wanneer ik tevreden ben is wanneer kiwa, dat aanpast met als optie :

Pukcode aanvragen en niet defect??? kaart is niet defect namelijk.
dus waarom een nieuwe kaart aanvragen speciaal??
Hopelijk doen jullie er wat aan, anders moeten we stappen ondernemen,voor dit overbodige dure grapje betreft opvragen puk-code!!! en hoge kosten van nieuwe kaart

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiwa over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Kiwa in behandeling genomen

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiwa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiwa

Heeft op 17 januari 2020 om 08:40 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Musicdeus