Klacht: Kiwa wijst verzoek restitutie defecte boordcomputer taxikaart af!

[email protected] op 13 december 2020 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

Ik ben werkzaam als chauffeur leerlingenvervoer bij Van Driel Groep. Mijn werkgever heeft via het KIWA register in december 2019 een boordcomputer taxikaart gegeven om mijn ritten te registeren. Nu bleek kort geleden dat de kaart defect was. Dit heb ik eerst neergelegd bij mijn werkgever, maar zij zeggen dat ik een nieuwe kaart moet bestellen bij KIWA register. Kosten: € 139,
Ik ben heel boos geworden omdat ik altijd netjes ben geweest op de kaarten die ik in het verleden ontving. Hier was dan ook nooit iets mis mee. Heb toch bij KIWA register die kosten voldaan met het verzoek die kosten terug te betalen in het kader van de coulance regeling (https://www.kiwaregister.nl/boordcomputer_taxi/duplicaat)
KIWA stuurt nu een mail dat ze mijn verzoek afwijzen. Ik accepteer dit niet en wens bezwaar aan te tekenen, wat ik overigens net heb gedaan met het verzoek die kosten alsnog te vergoeden. Ik verdien € 650, netto per maand. Die kosten zijn een kwart van wat ik verdien en vind ik onacceptabel! KIWA moet een deugdelijke kaart afgeven!!

Wanneer KIWA de reeds betaalde kosten die ik gemaakt heb voor het bestellen van een nieuwe kaart terugbetaalt

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiwa over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]