Klacht: Kinderen krimpen blijkbaar Vlgs personeel

op 07 mei 2016 over Duinrell in de categorie Attractiepark

Mijn dochter 1.42 m mocht na lang meten en twijfelen door de personeels dame in questie de attractie met mij in. Beneden kwam ze idd 2 cm boven de grens, boven bij het personeel kwam ze echter net tot aan de lijn. Hier een lichte discussie gevoerd maar door het zeer onbeschofte personeel mee gestopt. Ach fijn, we mochten er in met een niet al te vriendelijke blik. Na een half uur nog een keer, zelfde dame, zelfde discussie. Ze was alleen vele malen brutaler. Ondanks ik aangaf dat we deze discussie een half uur eerder gevoerd hadden, ‘vooruit dan, je hebt deze keer geluk’ en we mochten wederom in de attractie. Veiligheid staat bij mij op nr 1 en regel is regel, echter moet er dan wel met de zelfde maat gemeten worden… Dat was niet haar probleem gaf ze aan, zij doet alleen haar werk. Dat blijkt wel….

Niet, vind het belachelijk dat er op deze manier mijn dochter blij gemaakt word met een dode mus en uiteindelijk na een discussie zij alsnog door mag. Beetje klantvriendelijker mag ook wel, je hebt hier ook met jonge kinderen te maken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duinrell

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duinrell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne-86