Klacht: Kind uit het park / zwembad gezet

op 26 juni 2017 over Duinrell in de categorie Attractiepark

Vandaag 26 juni wilde mijn zoon een leuke dag hebben en hij besloot met 2 vrienden een dagje te gaan zwemmen in het Tiki bad waar ze al eens eerder geweest waren.
Na anderhalf uur zwemmen wilde hij even naar zijn kluisje en ze gingen met zijn drietjes er heen.
Bij de vriend ging het niet helemaal goed met de code invoeren waardoor het glas van het kastje brak.
Hij was zo eerlijk om het te gaan melden. De meneer die erbij kwam ging even weg om te vragen wat hij eraan kon doen en hij komt dan met 3 beveiligers terug..(wel een beetje overdreven toch voor drie jongens van 16 jaar..)….Ik begrijp best dat jullie de veiligheid moeten waar borgen….maar dit was wel een beetje provocerend.
De vriend van mijn zoon moest zich meteen aankleden en toen besloot mijn zoon samen met die andere vriend om dat ook te doen.
Toen ze klaar waren met aankleden wilden ze naar hun vriend toe die bij de beveiliger was, maar ze werden daar heel onbeleefd weggestuurd. Toen is de vriend van mijn zoon naar de receptie gegaan om te zeggen dat de beveiliger wel heel brutaal tegen hem deed.
Toen de beveiliger dat hoorde werden ze vriendelijk verzocht om het park te verlaten.
Ik ben over deze situatie heel ontevreden.
Mijn zoon heeft namelijk niks misdaan en wordt dan als een crimineel behandeld.
Het is ook nog eens zo dat hij dit als kado voor zijn eindexamen heeft gehad en ook nog eens helemaal met het openbaar vervoer jullie park komt bezoeken.
Ik hoop wel dat deze klacht serieus behandeld wordt en dat ik van jullie een positieve feedback krijg.

Ik zou het heel fijn vinden als er een excuus komt van jullie kant en dat er een compensatie komt zodat in ieder geval mijn zoon nog een keer een leuke dag kan beleven in jullie park.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie van Dam