Klacht: Kind met hersenschudding na spelen bij Smaland.

op 04 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Zaterdag 30 september omstreeks 14.00 uur werden wij in de Ikea Eindhoven omgeroepen om onze dochter van 6 op te halen bij Smaland. Daar aangekomen zat ze met een coldpack op haar hoofd. Er is toen een incidentenformulier ingevuld, waar ik overigens geen kopie van heb gekregen. Met een grote bult op haar voorhoofd en een extra coldpack zijn we weggegaan. Eenmaal thuis leek er niet veel aan de hand. Twee dagen later veranderde de situatie totaal. Ze begon te braken, werd suf en heeft 14 uur aan een stuk geslapen. Via de huisarts de conclusie van een hersenschudding gekregen. Nu wil ik dat incidentenformulier terug zien en met geen mogelijkheid krijg ik iemand aan de telefoon die me hierover kan helpen. Mijn dochter heeft ontzettend veel pijn en ik begrijp niet hoe zoiets kan gebeuren in Smaland, met toezicht.

Ik wil dat er contact met mij opgenomen wordt door Ikea Eindhoven om het incident te bespreken want het heeft een behoorlijk naar staartje gekregen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reneebs