Klacht: Hoekbank binnen 10 weken 2 keer kapot

gulten op 10 juni 2013 over Kimlyn boels te Tiel in de categorie klachtmelden

Oktober 2012 hebben wij een hoekbank voor 1100 euro bij kimlyn boels te tiel gekocht.
Na 6 weken ging het stuk bij de naden fabrieksfout werd er gezegd en het is vervangen voor een nieuwe.( geen vervangende bankstellen achter gelaten ongeveer 2 weken zonder bankstellen in huis gezeten)
Nieuwe hoekbank deugd ook niet.
Plank kapot en zit gedeelte is ingezakt vlgs medewerker van kimlyn boels is er op gesprongen? Wat niet het geval is.
Ik heb er nog garantie op kimlyn boels geeft aan dat zij de bank willen maken maar ik moet er kosten over betalen of ik kan een nieuwe bank krijgen dan zonder garantie.
Dus al met al slecht bedrijf.
Dus al met al slecht bedrijf.

Probleem oplossen en mijn garantie niet laten vervallen.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kimlyn boels te Tiel

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kimlyn boels te Tiel over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kimlyn boels te Tiel in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kimlyn boels te Tiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kimlyn boels te Tiel

Heeft op 09 december 2016 om 21:09 geantwoord

gulten

Heeft op 09 december 2016 om 22:44 geantwoord

Pog yiyin ailecek itogluit, 4 sene gecmis aradan nedim.

Bericht van Kimlyn boels te Tiel

7 jaren geleden - bedrijf bestaat niet meer en spreken alleen nederlands . klacht is opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door