Mijn Klacht:
Zaterdag 14 feb jl. zou er een pakketje bij mij worden bezorgd door dhl,
Na een uurtje weg te zijn geweest lag er een briefje in de brievenbus, bezorger gemist, jammer maar helaas. Op dit briefje stond DUIDELIJK pakket word weer op maandag 16 feb as aangeboden tussen 14.00 en 18.00 uur. Dit is op heden nog steeds niet gebeurd. Dit is al de zoveeelste keer dat DHL faalt. Prima als je een transportbedrijf hebt maar zorg dan wel dat al je chauffeurs zich aan de afspraak houden.
Dit is geen zakendoen zo. Echt een slecht bedrijf.
Gewenste Oplossing:
Chauffeurs eens een keer opnieuw laten kloklezen!
Betere afspraken maken!

