Klacht: Kiala niet in staat pakket op goede plaats te krijgen

op 15 augustus 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 07-08 is door de verzender pakket met traceercode 0029ZS9 ingeleverd op kialapunt. op 10-08 was de status dat het pakket was afgeleverd bij een ander kialapunt dan opgegeven en dat het spoedig naar mijn kialapunt zou worden gebracht. inmiddels is het 15-08 en staat de status nog steeds op: pakket wordt getransporteerd.
op vragen reageert men totaal niet

Gewenste Oplossing:

als het pakket morgen na 9 (!) werkdagen op het juiste kialapunt K00240 is af te halen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van S