Klacht: Kiala maakt pakketje kwijt.

op 29 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje bij Bol.com besteld en bericht gehad dat het is verzonden via Kiala. Nu staat de ‘status’ bij Kiala al twee weken op wordt getransporteerd. Na veel bellen met Bol -ze vinden dat ik geduld moet oefenen- heb ik het eindelijk voor elkaar dat ik een cadeaubon heb gekregen zodat ik het pakketje opnieuw kan bestellen. Bol zeg niet anders te kunnen, het probleem ligt bij Kiala. In principe heb ik dus mijn geld terug maar toch voelt het niet goed. De klantenservice van Kiala heeft geen telefoonnummer en op verschillende emails wordt al ruim een week niet gereageerd. Met andere woorden, alle pakketjes die kwijt raken verdwijnen voor eeuwig in de Kiala-Bermuda driehoek. Dat deugt voor geen meter toch.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakketje boven water is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kiraon