Klacht: Kiala maakt fouten, maar reageert nergens op

op 28 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Omdat het opgegeven Kiala punt bij mij in de omgeving niet meer beschikbaar zou zijn (hetgeen niet waar is), heeft Kiala een voor mij bestemd pakket omgeleid naar een Kiala punt 100 km bij mij vandaan.

Vervolgens heb ik op drie manieren geprobeerd in contact te komen met Kiala: eerst via het contactformulier op hun website (geen reactie), via email (geen reactie) en nu via de telefoon. Op dit moment sta ik al een uur en een kwartier \\\”in de wacht\\\”, met een tergend stukje \\\”muziek \\\”. Het lijkt er op dat de telefoon helemaal niet opgenomen gaat worden…

Aanvulling op 17 augustus 2016:

Op 28 juli heb ik deze klacht geplaatst. Inmiddels zou mijn pakket in België liggen en heb ik contact gehad met het betreffende servicepunt, maar daar is het niet. Dus mijn pakket is nu nog steeds niet afgeleverd en de klantenservice heeft ook nu nog steeds niet gereageerd.
Zojuist heb ik nog maar eens geprobeerd om telefonisch in contact te komen en nu blijken zowel het 0800 nummer van de klantenservice als het 030 nummer van het Kiala hoofdkantoor in Nieuwegein te zijn afgesloten. Ik vermoed dat de mailbox van Kiala klantenservice al langere tijd helemaal niet meer wordt bekeken.
Ik vraag mij daarom af, bestaat het bedrijf Kiala nog wel, of zijn ze failliet of met de noorderzon vertrokken?

Ik heb wel contact gehad met UPS klantenservice (Kiala heet tegenwoordig UPS Service Point). Daar toont men veel begrip en erkent dat er veel fout is bij Kiala, maar kan men op dit moment niets voor mij doen en ook zij zeggen geen contact met Kiala te kunnen krijgen!

Als ze gewoon doen wat normaal zou zijn in geval van een klacht:

1. De ontvangst van de klacht bevestigen met vermelding van de te verwachten reactietijd
2. Binnen een paar dagen inhoudelijk op de klacht reageren
3. Mijn pakket afleveren (op de juiste plaats)

Kort samengevat: KlantenSERVICE

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mariannevdalen