Klacht: Kiala is een waardeloze dienstverlening…

op 30 mei 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen donderdag heb ik iets gekocht. De persoon in kwestie rade (helaas) mij Kiala aan om te gebruiken.

Ik had tot dusver nog nooit van Kiala gebruik gemaakt en vanaf nu zal ik dat dan ook nooit meer doen. Duidelijk gevalletje van goedkoop is duurkoop met ellende.

In ieder geval ging ik akkoord met de verkoper en deze heeft na ontvangst van betaling dezelfde dag nog het pakket naar een Kiala punt weggebracht.

Dit was afgelopen donderdag 26 mei. Vervolgens is er niks meer gebeurd. Hedenochtend kwam er dan opeens een update. Het pakket is (na enkele dagen) aangekomen bij het sorteercentrum. Zucht.

Nu gaat het waarschijnlijk nog enkele dagen (!) duren alvorens deze daadwerkelijk afgeleverd gaat worden.

Ik heb hierover al diverse emails / berichten verstuurd, maar Kiala reageert helemaal nergens op. Het lijkt wel of er niemand meer werkzaam is aldaar.

Ik snap niet dat UPS dit zooitje heeft overgenomen. Kiala is wat mij betreft dan ook de aller-aller-aller-aller slechtste dienstverlening van heel Nederland / Benelux (zelfs nog erder dan DHL Nederland).

Ik hoop dat dit éénpersoonsbedrijf dan ook snel opgedoekt wordt. Zeker gezien het feit van de ruim 100 klachten op deze website. Te bizar voor woorden.

Als Kiala opgedoekt wordt. Ik zal nevernooit geen "zaken" doen met dit malafide bedrijf.

Tevens de eerstvolgende die mij iets wil versturen via Kiala zal ik "vriendelijk" vragen om met een alternatief te komen, want ik ga dus nooit meer akkoord met verzending via Kiala!

...en ik raad iedereen aan om bij deze dienst uit de buurt te blijven!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M1979