Klacht: ki 20ra50 euro 1079

op 28 september 2016 over Siemens in de categorie Electronica Merken

in 2010 diverse inbouwapparatuur van siemens gekocht bij nieuwe keuken bij nuva keukens alles prima behalve de koelkast binnen 2 jaar begon de deur al raar te doen bleken de scharnieren niet meer te functioneren tot 2maal toe monteur erbij gehad want deze klacht heeft zeer 2jaar later weer herhaald na toevallig contact met witgoedmonteur werd mij verteld dat dit een bekend gegeven is bij siemens iets met veertje en plastic onderdeeltje ik hoorde dat inmiddels weer goed scharnieren gebruikt worden deze monteur vertelde mij dat siemens deze reparaties in coulance worden gerepareerd omdat het ondeugdelijke onderdelen betreft daarom graag tretour de door mij gemaakte onkosten meer dan 200euro en nu staat hij weer op vallen de deur voor zon dure koelkast onacceptabel hopelijk kunt u mij hierin tegemoed komen bij voorbaat hartelijk dank verblijf ik pjw van de vijfeijke fanfarestraat 2 waalre 5581ht

als het nu deugdelijk gerepareerd word met de goede scharnieren en retour geld

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pjwvande vijfeijke